top of page

מתחת לשיח הבמבוק- בנגקוק

אתחיל ואומר שלא מדובר במסעדה שצריך לנסוע במיוחד בשבילה מקצהו האחד של בנגקוק אל קצהו האחר.

אין במסעדה הזו שום דבר שמייחד אותה או הופך אותה לאיזה יעד שבשבילו שווה לחצות את פקקי העיר והמוני האדם הנמצאים בכל פינה בעיר המשוגעת הזאת.

אבל אם אתם כבר בסביבה של אזור זה , מסעדת TAKE 9 היא מקום מאד נעים וטעים לאכול בו אוכל תאילנדי מסורתי אמיתי בטעמים מדויקים שיתאימו לחך המערבי , זוהי מסעדה טובה למדיי וחמודה למראה .


המסעדה מחולקת לשני חלקים , חלק פנימי שכמעט ולא יושבים בו אנשים וחלק המרפסת הנעימה והמזמינה הצופה אל הרחוב הקטן והשקט.

בפתח הכניסה למסעדה תקועים באדנית גדולה ענפי במבוק גדולים ורבים עד כדי כך שמרבית חבריי שמבקרים במקום המציאו למסעדה הזו שם חדש " מסעדת הבמבוקים ".


השירות במקום לרוב נעים אדיב ומהיר ביותר , ברגע שהסועד מתיישב בשולחן מוגש לו תפריט ומציעים לו שתייה ממש על פי כל כללי הטקס.



התפריט אמנם מציע מנות תאילנדיות מסורתיות אך גם מנות סושי ומאכלים יפניים היא חלק ניכר בתפריט שלו.

כבר יצא לי לא אחת לאכול ולהזמין מנות קלאסיות תאילנדיות במסעדות ברחבי המדינה ולהתאכזב רבות ממה שקיבלתי אך במקרה זה של המסעדה הזו המנות התאילנדיות שהם מציעות פשוט מעולות ומשובחות.


המנות שאותן במיוחד אני אוהב להזמין במסעדות תאילנדיות הן מרק טום יאם , סלט פפאיה ירוקה , אורז מוקפץ עם ירקות ולקינוח סטיקי רייז מנגו.


מרק הטום יאם שהגיע לשולחן הפיץ ניחוחות מוכרים של למון גראס עלי כפיר ושורש גלאנגה שבאופן מידי גורמות לי לרייר לפי כל חוקי פאבלוב. המרק היה לא פחות ממושלם בדיוק כמו שאני אוהב , מאוזן בטעמיו בדיוק מרשים שבין מידת החריפות , המתיקות וגם במידת הסמיכות שלו.


לאחר שסיימתי את המרק עד לטיפתו האחרונה ומצצתי את כל לשד עצמות הלמון גראס הגאלאנגה ועשבי התבלין האחרים , התפנתי לטפל בסלט הפפיה המעולה לא פחות.

סלט הפפיה נעשה מג'וליאנים של קליפת פרי הפפיה בעודה בוסרית , מה שמעניק לסלט רעננות , וקריספיות אבל גם מוסיף מעין עפיצות קלילה , והפעם אני מדבר על עפיצות במובן הטוב של המילה , מעין בושמיות כזו אם אני אנסה לתאר זאת טוב יותר.

מנת הסלט מתובלת בשמן דגים שמשמש כמלח במאכלים התאים , סויה , עגבנייה חתוכה , ולוביה טרייה חיה. כמובן שמעל כל זה בוטנים כתושים , הרבה לימון וגם מעט סוכר. מנה פשוט מושלמת. בגרסאות מסוימות נוהגים להוסיף סרטנים שחורים קטנים ( מהסוג שאנו רואים במסלעות הים התיכון) או מיני שרימפסים מיובשים.





יחד עם סלט הפפיה אכלתי גם את האורז המוקפץ שהגיע עם ירקות מוקפצים שנשארו בדרגת אל-דנטה בדיוק כמו שאני אוהב. מנה פשוטה ולא מתוחכמת שאין יותר מדיי מילים להוסיף עליה מלבד העובדה שהיא פשוט טעימה מאד כמו שאר המנות שהוגשו.

אחרי כל מנעד הטעמים הללו במנות התאיות , חרי, חמוץ מלוח , אני תמיד אוהב לסיים עם מנגו סטיקי רייז כקינוח האולטימטיבי.

נכון שהרבה אין אפשרות לפשל בהכנת המנה הזאת במיוחד אם אתה תאילנדי , אבל גם פה ראוי לציין את האיכות של המנה המשובחת. האורז הדביק החמים שמעליו פרוסים חתיכות מנגו צונן ומעל כל זה רוטב חלב קוקוס מתוק שמחבר את הכל מאפשר לסועד לסיים את הארוחה באופן מושלם.

לסיכומו של דבר , מסעדת הבמבוקים מגישה מנות מצוינות באווירה נעימה וזהו קום שבהחלט אני אשמח לשוב ולאכול בו כאשר אני נמצא בסביבתה וכשאני רעב ומעדיף ללכת "על בטוח".

בתאבון.

סוגרים חשבון

(1-10)

אחוזי סיכוי ביקור חוזר 91.9%

שירות

  • הושבה – ( מהירות התייחסות ,הושבה , הגשת תפריטים , פתרון בעיות) – 9

  • נוחות הסביבה ( נוחות הכיסאות, מרפסת , אינטרנט , ניקיון, אווירה , עיצוב ) 8

  • נוחות התפריט – ( חלוקה לקטגוריות , עומס , עיצוב , סימונים מיוחדים) - 8

  • מקצועיות המלצר – ( בקיאות בתפריט , צפיית צרכים , אדיבות , פתרון בעיות ) –8

איכות

  • טעמי המנות – ( טריות , טעמים , איכות ) - 10

  • יצירתיות – ( עד כמה הביאו בשורה חדשה ) - 8

  • הגשה ונראות – ( איך נראות המנות המוגשות) -9

הוגנות

  • רמת מחירים – 10

  • נדיבות המנות – 10

Take 9

BTS Phloenchit exit 4 soi ruamrudee

02-2545595

אין אתר אינטרנט

מה דעתך על הפוסט?

טורף את העולם

לאכול מסביב לעולם

bottom of page